Nenechte si ujít příležitost posílit a budovat svou značku a pověst! Tento jedinečný workshop vám poskytne základní a vyzkoušené nástroje a znalosti, které potřebujete, aby vaše značka byla silná a udržitelná a odlišila vás od konkurence. Přiláká a udrží tak více zákazníků a umožní navýšit zisk.
Mých více než 25 let zkušeností v oblasti marketingu nadnárodních značek mi umožňuje nabídnout vám osvědčené strategie a praktické tipy, které vám pomohou dosáhnout svých cílů rychleji a efektivněji. Ať už jste začínající podnikatel, zkušený živnostník nebo manažer menší firmy, tento workshop je pro vás!
Když nebudujete svoji značku vy, dělají to za vás druzí! Značka je vaše pověst!
Marty Neumeier
5 důvodů proč si budování značky nenechat ujít
- Získejte přístup k osvědčeným strategiím a praktickým tipům od marketingového experta s 25 lety praxe.
- Naučte se, jak rozpoznat své silné stránky a využít je pro budování silné značky.
- Získejte inspiraci od úspěšných příběhů ostatních podnikatelů a živnostníků.
- Navažte nové kontakty s lidmi se stejnými zájmy a získejte cenné rady a podporu.
- Investujte do svého úspěchu a zvyšte svou pověst a hodnotu na trhu.
Nečekejte déle a ptejte se na „Jak budovat značku“ ještě dnes! Udělejte první krok k úspěšnému budování silné značky, která vás odliší od konkurence a přiláká více zákazníků. Těším se na spolupráci s vámi!
Struktura workshopu
- Boření marketingových mýtů – co funguje při stanovení strategie značky
- Techniky k rozpoznání silných stránek (osobnosti, produktu, firmy)
- K čemu je značka? – pilíře, typologie, komunikace
- Umění říkat NE ve správný čas
- Příklady účastníků kurzu pod drobnohledem experta na marketing
- Moderovaná diskuse / praktické výstupy
Setkání lidí se společným zájmem: dobrá značka
V již proběhlých kurzech zástupci marketingových oddělení výrobních firem byli inspirování příběhy značek živnostníků či majitelů firem ze zcela jiné oblasti podnikání. Prostřednictvím probíráním teorií, které jste mohli opakovaně slyšet, ale neuvedli jste je do praxe objevíte synergický efekt různorodých činností pro budování silné značky.
Vystudoval ekonomii, marketing a management. Celý svůj profesní život věnoval objevování jedinečnosti firemních i osobních značek a jejího využití v komunikaci. Se svou vrozenou empatií a potřebou práce s lidmi v týmu nabízí tzv. brain-based koučování, práci s fotografií v osobním rozvoji a trénování principů aplikované improvizace.
- Manažer společnosti ESET od roku 2005, aktuálně na pozici Director of Global Marketing Excellence
- Certifikovaný PCC kouč
- Zakladatel improvizační skupiny Nepřipravení
- Člen Scaleup Board, ICF Mezinárodní federace koučinku a Hospodářské komory ČR.
- Trenér na změnu vimcochci.cz